Като комплимент с намигване към всички дами персоналът на столичния ресторант Petru’s се превъплъти в различни роли за специална фотосесия по повод предстоящия празник.
Декор на кампанията станаха седемте тематични зали на Petru’s, които са и първоизточникът на спонтанната идея, че всяка дама, освен любим кавалер, има и свой собствен вкус, любим аромат и уникални предпочитания.
Затова самите персонажите са събирателни образи на неостаряващите, вечните джентълмени.
Сред тях се отличават Артистът, вдъхновен от Франк Синатра, който е способен да разтопи всяка дама, превръщайки я в своя муза; Бохемът, за когото най-важно е изобилието от светлини, аромати и вкусове, и който е готов да сподели всичко това със своята избраница; Лошото момче и харизматичното му излъчване, което едновременно плаши и привлича като магнит представителките на нежния пол; Аристократът, който не би могъл да предложи на своята дама нищо по-малко от най-доброто: интимна атмосфера, лукс и романтика; Самураят – екзотичен и с уникална визия за света, в който ще потопи своята любима. Съпругът-мечта пък е добрият баща, въплъщаващ сигурността, спокойствието и опората, от които всяка се нуждае. Хлапакът пък е готов да забавлява своята дама през цялото време и да й даде най-ценното – усмивка.